4
+1

"Кому мешали эти бочки" (продовження)

Як маленька дешева цеглинка знищила технологію будівництва Єгипетських пірамід.
200px-george_akerlof_original
Джордж Акерлоф (англ. George Akerlof, варіант: Ейкерлоф; 17 червня 1940, Нью-Хейвен, Коннектикут, США) — американський економіст, лауреат Нобелевської премії по экономіці (2001) «за аналіз ринків з асимметричною інформаціею»

Підкреслюю, природний закон розвитку Ая діє об’єктивно, не залежно від того, як ми його сприймаємо. Це не добре, і не погано - це природно. Освічений чоловік - розуміє, а ведмідь - ніколи. Кожний з нас хоч раз в житті купував, а потім дома пересвідчувався, що купив «не те». Згодом шукав «ведмедя» на цей непотріб. Як що в попали в ситуацію з Аією, вислухайте уважно однобоку інформацію, але усвідомлюйте рівень вашого спілкування. Тому Вам ще знадобиться час для отримання повної симетричної(з різних боків) інформацію. Наше суспільство дійшло до такого рівня розвитку Аї, що коли жінці кажуть: «Ну ти ж розумна жінка…», вона усвідомлює, що вона повна дурепа. Тому! Чоловіки! Тільки творчий підхід! Витримка і оригінальність допоможе Вам в ситуаціях з асиметричною інформацією. Головне - фантазія і нічого більше! Обізнаність прийде згодом.

Сучасний ринок насичений такою кількістю нових товарів і послуг, що без освіти не можливо отримати повну і надійну інформацію. Купуючи дешеву «Крабову паличку» – покупець певно знає, що крабів в ній немає, але купує, дешевий відносно крабів, товар невідомого змісту. Виробники «крабових паличок», «кока-коли», тютюнових, горілчаних та інших товарів, через комерційну таємницю, захист технології від конкурентів, не розповсюджують їх склад, внутрішній зміст товару. Повної, різносторонньої, відкритої з різних боків, симетричної інформації про якість і споживчу цінність товару, на ринку немає. Реклама, пакування дають однобоку, тільки привабливу для покупця Аю.

Негативні аспекти якості – замовчуються, або відкрито вивертаються в інший обманний бік. Прихована брехня, вилазить пізніше, коли товар куплений, під час вживання. Покупець наступним разом не купує вже знайомий йому «палений» товар на цьому певному ринку. Ринок починає просідати, зменшуватись. Аія пожирає його. Падіння наростає з кожним розпачем наступного покупця і в решті решт обвалюється. Відновлення довіри, висвітлення різносторонньої інформації про товар, дуже тривалий процес. Рідко, але в окремих, застарілих випадках неможливий взагалі, через втрату самої технології виробництва. Наприклад облаштування екологічних, енергозберігаючих, солом’яних або тростинових стріх, чи будівництво пірамід фараонів.

Що таке продукти відносної якості та сумнівного складу (Лимони) ? Де їх виробляють і головне чому споживають продукти невідомого походження і внутрішнього вмісту? Коли з’являється Асиметрична інформація в соціумі? На перший погляд, це складні питання. Але давайте спробуємо разом пролити світло на них. Хто інформований - той озброєний. У цій статті я пробую знайти зрозумілу для нормального чоловіка неповну, але різносторонню симетричну з різних боків інформацію, на прикладі масового продукту харчування – хліба.

В спілкуванні з Аією головне - прозорість, освіта, інформованість і науковий підхід. Людина – це соціальна істота, має стадні почуття. Щоб залишатися людиною, треба жити серед людей, а не у лісі серед ведмедів. Спілкування людини з ведмедями приводить до деградації людини в тварину. Тому хотілося щоб в моєму ближньому соціумі, були не ведмеді, а люди. Люди які постійно розвиваються фізично, а головне інтелектуально. Знання – сила.
Весь народ знає і усвідомлює, що товар який продається на ринку повинен бути якісним. Прекрасно. Але! Що таке якість? Який товар якісний, а який відносно?

Конкретно, що таке якісний батон пшеничного хліба? Мужики, які знають відповіді на ці запитання, і не сумніваються в своїх знаннях, можуть піти до берлоги і відпочити. Далі я буду писати про банальні, на перший погляд, речі. Про те що пшеничний батон, це харчовий продукт. А товари харчової індустрії виробляються з продуктів рослинного, тваринного, мінерального або хімічного походження, які мають певну користь, харчову цінність, засвоюваність, індивідуальні органолептичні властивості. Корисність продуктів визначається можливістю задовольняти потреби людини в харчуванні і залежить від складу. Продукт має певну споживчу, харчову, біологічну, енергетичну і фізіологічну цінність.

Харчова поживна цінність характеризує корисні властивості товару, доброякісність (нешкідливість), засвоюваність, вміст білків, жирів, вуглеводів та вітамінів, мінеральних речовин, амінокислот та інше. Харчова цінність продуктів неідентична, ряд продуктів мають відносно малу харчову цінність, через те що вони не мають повного набору всіх необхідних речовин. Продукти не повинні мати шкідливого впливу на здоров’я людини. Такий вплив можливий через присутність в продукті шкідливих хімічних сполук, мікробів що викликають різноманітні хвороби, сторонніх домішок, отрути та інше.

Біологічна цінність характеризує вміст в продуктах біологічно активних речовин: вітамінів, макро- і мікроелементів, амінокислот і поліненасичених жирних кислот. Ці речовини життєво необхідні, але не синтезуються в організмі людини, тому не можуть бути нічим іншим замінені.

Фізіологічна цінність характеризує можливість продуктів впливати на нервову, серцево-судинну і травну систему організму. Найбільше впливають на фізіологію людини – цукор, сіль, чай, кофе, алкоголь, тютюн.

ЗМІ поширюють і достойно оцінюють негативний вплив на здоров’я людини останніх, але замало приділяють уваги позитивним фізіологічним можливостям продуктів, особливо здібностям різноманітних пряностей, тому інформація про вплив продуктів на людину, потребує більш широкого висвітлення ніж решти харчових цінностей. Пряності яскраво відображають її суть:

Імбир – додасть Вам спроможність протистояти труднощам. Активізує розумову діяльність, поліпшує пам’ять. Імбир дає можливість весь день перебувати в доброму гуморі, зніме втому фізичного и психічного напруження, стресу. Імбир допоможе розвити цілеспрямованість, хоробрість, волевиявлення.

Куркума - розвиває в людині ретельність, тверезо дивитись на світ, спокійно вирішувати проблеми. Вживаючи куркуму Ваша психіка поступово не буде сприймати зовнішніх подразників Дає силу для розробки і реалізації довготермінових планів, визволяє від суєти, додає впевненості.

Манго – дає внесок розвитку оптимізму, впевненості, відкритості. Вживаючи плід манго, Ваш характер стане живчиком, захоче сміятися, жартувати. Плід манго робить людину позитивно стадним, він щасливо дивиться в майбутнє.

Чілі - ця приправа допоможе Вам позбутися суєти, жорстокості, не виважених рішень. Зміна виду діяльності не викликає тривоги. Під час спілкування з’явиться відчуття взаєморозуміння. Він дає поштовх більш особистому підходу до людей. Ви станете здатні виконувати будь яку, навіть неприємну роботу.

Мускатний горіх – сприяє розвитку рішучості в подоланні труднощів. Гартує волю людини. Мобілізує всі сили на вирішення будь якого питання. Від більш швидкого і активного ритму життя з”явиться вільний час. Мускатний горіх допомагає зосередитись.

Коріандр – поліпшує стійкість до проявів забруднення навколишнього довкілля. Вживання в невеликій кількості дає можливість протистояти дратівливим нахабам. Слід вживати фахівцям які працюють з людьми в важких морально-психологічних умовах.

Кумин - дозволяє бути незалежним від пліток, дурних думок на вашу адресу. Дасть силу здолати дурні звички. Дозволить налагодити режим дня, відновить міцність характеру. Тонізиє психіку, підвищує наполегливість під час вирішення проблем.

Фенхель – чудово знімає гніт втому від важких обставин погодних умов. Всі проблеми вирішуються з легкістю, непомітно, робить характер гнучким, Вас залишить зайва прямолінійність, роздратованість. Життєвий шлях переходить в спокійний поступовий рух.

Кардамон - додає характеру здатність пробачити кривдника. Якщо потрібно допоможе напрацювати покору, звільнить Вас від напруги при спілкуванні с неприємними людьми. Допоможе навчитися уникати сварок в рамках сім’ї, покращить відносини з дітьми, похилими людьми. Кардамон зменшує звичку бути жадібним до речей, прибирає зайві думки про придбання непотребу.

Карі - навчить стримано, без лінощів і перенапруження ставитися до себе. Полегшує обтяження внутрішніх протиріч. З’являється тиша, спокій на душі. Допоможе без суї поступово вирішувати проблеми.

Продовження казки читайе в наступному пості з зображенням червоного перцю Чілі.

Комментарии

Пиша_thumb
Лариса Пиша
Нашій людині, щоб не бути ошуканою, доводиться розбиратись у всіх галузях.
08:16 06.08.2014
0 +1

Только зарегистрированные пользователи могут отправлять комментарии

наши постоянные авторы

самые активные дискуссии

Тема: Олег Базилевич: Воздух "Олимпийского"
Всего реплик: 56
Всего участников: 17
Олег Базилевич, Дэви Аркадьев, Тамара Ярошовец
Тема: Мария Галина: Единственный заключенный
Всего реплик: 45
Всего участников: 10
Олег Базилевич, Андрей Пестряков, Константин Дмитриев
Тема: Константин Дмитриев: ТАРАКАНЫ ЕВРОПЫ
Всего реплик: 36
Всего участников: 8
Олег Базилевич, Дэви Аркадьев, Константин Дмитриев

события

мая 2017
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234